pie-chart

Studiu Comert Electronic 2010
                                                                                  powered by GPeC

Link 2 eCommerce, organizatorul Galei Premiilor eCommerce (GPeC), a realizat in octombrie 2008 la solicitarea ANCOM, “Studiul privind Dezvoltarea Comertului Electronic din Romania” – singurul studiu la nivel national care oferea o imagine de ansamblu asupra pietei, a evolutiei acesteia in timp si a tendintelor de dezvoltare pentru perioada 2009-2011.

Rezultatele studiului din 2008 au fost publicate gratuit pe website-ul ANCOM, dar cei care – din varii motive – nu au reusit sa il parcurga, il pot descarca de aici.

Ultimii 2 ani au fost marcati de efectele crizei economice care au creat un dinamism efervescent in mediul online, drept pentru care consideram ca este momentul sa actualizam datele Studiului la nivelul lunii decembrie 2010 pentru a vedea exact perceptia consumatorilor obisnuiti asupra pietei.

Astfel, in perioada 6 decembrie 2010 – 15 ianuarie 2011 derulam un sondaj in randul internautilor (clienti sau nu ai magazinelor online) pentru a putea stabili cat mai precis care este situatia actuala a pietei de comert electronic, cum a fost aceasta influentata de criza, dar mai ales daca si cum s-a modificat comportamentul consumatorilor fata de momentul octombrie 2008.

Pentru a putea obtine rezultate relevante de la un esantion reprezentativ de respondenti (in 2008 am avut peste 6.000 de chestionare valide), solicitam sprijinul magazinelor online de a ne deveni parteneri in acest proiect prin oferirea de premii catre consumatorii obisnuiti care completeaza chestionarul.

NU exista o valoare minima impusa pentru premiile oferite (fiecare magazin ofera ce crede de cuviinta), cu mentiunea ca logo-urile sponsorilor vor fi afisate pe site in functie de valoarea premiului.

Premiile vor fi oferite, prin tragere la sorti, consumatorilor care au completat in intregime chestionarul, tragerea la sorti avand loc in data de 20 ianuarie 2011.

De asemenea, solicitam sprijinul industriei pentru mediatizarea cat mai ampla a chestionarului pentru consumatori, astfel incat rezultatele obtinute sa fie cat mai relevante.

Bineinteles, incercam sa ii rasplatim pe parteneri (sponsori sau parteneri media) prin toate mijloacele disponibile: afisarea logo-urilor pe site cu link, mentionarea premiilor acordate, mentionarea in comunicatele de presa, post-uri pe blogurile echipei de proiect (Andrei Radu si Liviu Taloi), dar mai ales oferirea rezultatelor detaliate ale studiului in mod gratuit.

Cei care doresc sa ne sprijine (fie ca sponsori, fie ca parteneri media) sunt rugati sa ma contacteze la andrei.radu@linkmagazine.ro.    

In speranta ca ne veti ajuta in acest efort comun de industrie, va multumesc anticipat!

Andrei Radu,
Director Link 2 eCommerce
Organizator GPeC


Studiu Comert Electronic 2010
powered by GPeC